op10hf

Alla inlägg den 27 maj 2011

Av Karolina Elin Andersson - 27 maj 2011 23:08

Småland


Cha :) Som rubriken åvan lyder så är jag i småland för att hälsa på familjen, var väldigt skönt att få träffa dem igen :') var så länge sedan :/ Idag har jag bara njutit av att vara omgiven utav nära & kära, har också tillbringat tid med pollarna <3 Imorgon får vi se vad som hittas på men något skoj blir det alltid!   


  

En bild som hjälp mig väldigt mycket!

Av Karolina Elin Andersson - 27 maj 2011 22:27

HEY!

Idag är det då fredag och jag har en härlig helg framför mig :)

Jag har för en gång skull inte pluggat en ända gång idag :P

Idag blev de skolan där vi bara tittade film och spela bingo :P sedan åkte jag till simhallen och hade livräddning sedan simma jag lite extra efter det blev de bussen hem och resten av kvällen ska jag bara slappa vilket jag längtat efter :D

Det var väl allt för mig puss på er min underbara klass <3


XOXO Linnea Gustafsson<3


                                                                  
                                               if you thought i would wait for you, you thought wrong !


Av Karolina Elin Andersson - 27 maj 2011 19:14

Du är så älskad Fredag! Så skönt med helg att det är helt sjukt  

Idag var det en vilken skoldag som helst, hade matte och engelska, vi börjar alltid med 90 minuters matte direkt på fredag morgorna, det är lite trist och sjukt jobbigt haha, hoppas vi får bättre schema till hösten med att ha ingen matte alls   Hade varit så sjukt skönt att inte ha det, men ja, det är viktigt ändån :/ 


På matten hade vi allafall " matte bingo " där man skulle rälna huvudräkning, och den som fick " Bingo "   vann fick Alhgrens bilar, fast dom har gjort så att det är Ahlgrens julgranar istället, men dom är lika goda, allafall så vann jag och Cassie från min klass godis, hihi!   


     bild från när Anders spelar bingo, han e ju smart och stryker över siffrorna ! (y)


  världens bästa hund enligt mig, jag älskar dig Kasper!   






Av Karolina Elin Andersson - 27 maj 2011 00:53

2 sköna låtar med Hollywood Undead från Joanna som passar bra som "godnattsånger" ;)
Bullet låten är så söt i slutet med den lilla ungen som sjunger haha :D

Hollywood Undead – Coming Back Down
Hollywood Undead – Bullet


Sov så gott alla =)





Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Var och en av oss är en ängel med endast en vinge och vi kan bara flyga genom att hålla om varandra...

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards