op10hf

Alla inlägg under juni 2011

Av Karolina Elin Andersson - 30 juni 2011 22:33

Det är långt kvar tills skolan börjar igen, det är många långa & jobbiga arbetsdagar kvar! Ska jag vara ärlig, jag går hellre i skolan än att ha sånt här långt lov, dels för att jag jobbar princip varje dag, och dels för att jag saknar min klass så extremt mycket!


 

Av Karolina Elin Andersson - 30 juni 2011 09:06

Hej =)  oj vad länge sedan det var jag skrev här :o har verkligen inte hunnit med det... lovet flyter på och allt är kanon förrutom att man saknar sin klass väldigt mycket :( hoppas vi kan ordna en liten dejt allihopa snart? :D Hoppas även att ni andra har haft ett underbart lov hittils :)


        <3


Puss & Kram / Karro

Av Karolina Elin Andersson - 25 juni 2011 13:15

Hej allihopa, hur var eran midsommar? :D

Min var väldigt bra & mycket rolig, firade min med Natalie ju  

Innan jag åkte hem till henne var jag med mina föräldrar på vuxenfest i någon timme, åt sill för första gången, tyckte det va riktigt äckligt men ville inte heller spotta ut det framför alla ;) Haha, där va sån liten 3 åring som hela tiden fråga mig va jag hette, jag svara nog han 20 gånger, ändån fråga han samma fråga hela tiden ;)
Vid 7 tiden tog jag tåget hem till Natha, sen gick vi på en liten fest hos en kompis till henne och på samma fest var där några vänner till mig, va där typ i 1 timme sen stack jag och Nati in till stan och va på en fest i 5 minuter, haha! Sen hade klockan redan blivit 12 så stack vi ner till stan igen och så åkte jag tåget hem med min pojkvän, men Nati va kvar i stan med några killkompisar, orkade verkligen inte stanna, va så sjukt trött, haha! :D


Men min midsommar var riktigt rolig faktiskt, det va nog den bästa midsommar sålänge jag kan minnas! Tack för dagen gumman!




Av Karolina Elin Andersson - 22 juni 2011 23:39

Med den meningen blev jag påmind hur jävligt underbara och fina vänner jag har, det är helt underbart att ha så många fina och bra vänner som man har, jag favoriserar ingen, det var innan man hade sina " bästa vänner " men i dagens läge inser jag att om jag hade haft en bästa vän, så hade det varit omöjligt att säga vem det har varit, jag hade aldrig kunnat välja en, utan jag hade valt alla mina vänner till det, dom är absolut dom bästa vännerna man kan ha. Och dom ställer upp vilken tid på dygnet som helst för en, och det är så det ska vara.


Detta året som kommit, det har varit det året som jag fått som flest vänner, och dom mest äktaste också, i min förra klass va där få jag kunde lita på, men det är inte så nu, utan jag kan lita på dom flesta i min klass! Vi har det så himla bra tillsammans, dom är som min egna lilla familj ♥ Det är väldigt ofta jag nämner hur underbara klasskompisar jag har, men jag vill att hela världen ska få veta det!


Nu ska jag avsluta min kväll genom att kolla på en av dom bästa svenska filmerna som dom gjort och det är Heartbreak hotel! :D

 


Av Karolina Elin Andersson - 21 juni 2011 23:38

Rubriken säger mer än 1000 ord! Tänk om typ 99 år kommer jag vara en riktig sjusovare, fast vill inte tänka så långt fram, men ja, tanken slog mig bara, aj! Nej skoja, men nu ska jag inte tala mer om det för där finns sååååååååå mycket annat att snacka om! ;)


Jag har börjat jobba!  Har gått sidan om nu måndag och tisdag för att lära mig dela ut medicin, och det har ju fungerat bra hittills! Det är mycket nu i början då man ska lära sig så sjukt mycket på samma gång, och det känns som min hjärna just nu är överbelastad, vilken den tidigare aldrig har varit. Så är ledig fram till måndag, sen kör jag på schema, går för 2 kollegor på mitt arbete som tar ut sin semester denna veckan, har rätt skönt schema så ska dock inte klaga!


Efter jobbet åt jag på MAX, jag som börjat köra på GI eller va det heter, och det är ju att man inte äter bröd, potatis, pasta och allt sånt onyttigt, men istället kränger jag mig i en kalori bomb och läsk på det! Dock va det inte gott, har inte ätit på MC eller MAX sen vi såg en äcklig film i skolan om alla dessa sjukdomar man kan få och sånt, blä. Men imorgon kör jag på allvar igen!


Måste dela med en liten smula av min torra humor, eller jag vet inte va jag ska kalla min humor, typ... värdelös? Den har verkligen spårat ut dom senaste åren, men jag gillar det!

Rolig va?   



<- hahahaah





Av Karolina Elin Andersson - 19 juni 2011 14:44

Satt bara och lekte med färgerna på bloggen, tyckte faktiskt det svarta blev lite snyggare än den rosa designen ( det såg lite tjejigt ut ;) )  det är bara till att ändra den om ni andra inte gillar den! 



/ elin

Av Karolina Elin Andersson - 19 juni 2011 13:50

Överskriften passar så bra till alla dessa bilder, ni alla är verkligen en stor del utav mig, och den största delen är att vår klass aldrig hade varit bäst utan er allihopa!      


Har dock inte några bilder på dom som inte är med, men ni är inte bortglömda!

     

 

                                                                                                                       

Av Karolina Elin Andersson - 17 juni 2011 20:17

Hej hoppsan!

Jag skulle ju göra parodi på min mattelärare igår, men somnade jättetidigt & idag har jag haft sån lugn dag, min kropp har verkligen längtat efter en slappedag, så hade en sådan idag! Åt popcorn direkt när jag vaknade och såg mina nerladdade 4 säsonger av Dexters labratorium :$ Jag vill fortfarande vara " barn " fast jag är 18, hade jag bestämt en ålder jag velat vara hade jag sagt 8! Barnprogram kommer jag aldrig sluta kolla på, allafall inte cartoon network


Nu ska jag strax tvätta mitt löshår och ha hårinpackning i det, det behövs, sen ska jag fläta det över natten så det är lockigt till imorgon, ska på fest hos en gammal kompis med Sebastian imorgon!   


Jag har faktiskt gjort en egen blogg också, men jag har inte skrivit något inlägg i den, och jag är sämst på att skriva saker, & jag vill inte att den ska vara tråkig, men jag länkar den när jag börjat blogga, har haft bloggar innan men har slutat att skriva på dom för hade aldrig något att skriva om! :)


Presentation


Var och en av oss är en ängel med endast en vinge och vi kan bara flyga genom att hålla om varandra...

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards