op10hf

Alla inlägg under oktober 2011

Av Karolina Elin Andersson - 31 oktober 2011 20:54

  det sägs att det bara tar en minut att finna en speciell person, en timme för att uppskatta dem, en dag till att älska dem, men sen ett helt liv att glömma dem

 
you're the best thing I ever had.


/ elin gustafsson


  


Av Karolina Elin Andersson - 31 oktober 2011 19:58

2pac - until the end of time ♥

Timbaktu - resten av ditt liv ♥

Timbaktu - det löser sig ♥

Timbaktu - the botten is nådd ♥

Av Karolina Elin Andersson - 31 oktober 2011 12:51

Tjena  

Idag vaknade man utav att någon plingade på dörren -.- inte världens bästa väckning precis, speciellt inte när det är någon som bara har onödig information att dela ut! hmm....hehe. Gick upp därefter eftersom jag inte är den som somnar om hur lätt som helst ;) Idag har jag än så länge hunnit storstäda hela lägenheten för det såg ut som f*n rent ut sagt, men nu är det fin fint igen! :D  Snart kommer linnea, vi ska planera inför fredag! åhhhhh längtar så sjukt mycket, det kommer bli jätte kul! :D Vi ordnar ett evagemang på facebook så vi kan se vilka som kommer och inte! måste veta det nu nämnligen, och givetvis finns det en anledning till att vi måste veta det så snabbt om ni undrar ;) hihi ikväll blir det först ut till hästen och träna sedan myskväll hemma hos syster! <3


  


/Karro

Av Karolina Elin Andersson - 30 oktober 2011 20:14

Hej på er :) Hoppas ni alla haft en trevlig helg   min helg har iaf varit jätte bra. Igår jobbade jag senare på kvällen gick jag på bio med Therese, vi kollade på Contagion! Den var helt okej, den handlade om något oupptäckt virus som det inte fanns något bodemedel emot, man måste snabbt stoppa detta virus innan det sprider sig!  Idag följde jag med syster ut till hästen, vi red en unda tillsammans,en otrolig kick! Var så länge sedan, sjukt underbart och bara koppla bort tankarna. Vi red igenom golfbanan och ner längs stranden. :) Nu är jag hemma och ska kolla på en följd av härliga program som kommer på Tv. Ha det fint! Puss!


/ Karro

Av Karolina Elin Andersson - 30 oktober 2011 18:56

Det finns verkligen ingenting possetivt med söndagar, det enda jag gjort som varit kul idag, är att fått köpt mig ett par riktigt bra skor, har bara haft ett par gummistövlar & ett par slitna & söndriga converse fram tills nu, så är glad för det. Annars så har jag gjort allt man kan göra när man bara ska sitta hemma och ruttna, städat rummet, laddat hem filmer, kollat på filmer, ringt natalie, laddat hem spel på min iphone och spelat dom. Imorgon är det äntligen måndag, vilket betyder att mitt skolkort fungerar så jag kan åka vart jag vill, det är dumt att dom inte funkar på helgerna. Imorgon händer inget speciellt mer än att jag ska till fabror doktor & sedan hälsa på min praktikplats & få mitt schema, börjar praktisera där om 2 veckor, och ska vara där i 5 veckor! :)

 




Av Karolina Elin Andersson - 30 oktober 2011 12:04

Igår kväll blev jag så sjukt sugen på att kolla på Twilight, så jag ladda hem både En Twilight saga & Twilight new moon, och kollade på dom igår kväll & nu imorse. Fick även ett sånt möblerings ryck imorse att jag ville möblera om på mitt rum, och det gjorde jag, tills jag insåg att det inte alls blev bra, så flyttade tillbaka alla möbler igen på sin rätta plats, trist, men jag kom också på att istället för att möblera om rummet, så kunde jag sätta alla smådetaljer på nya ställen, så att rummet blir lite roligare. Får se hur det blir sen när kaoset blivit bra, just nu är det hur rörigt som helst!


Direktbilder från mitt rum:

   

Av Karolina Elin Andersson - 29 oktober 2011 16:21

Tyckte förra headern såg så tråkig ut, så gjorde ungefär en likadan, fast med lite mer detaljer!


före/efter

 

 

Av Karolina Elin Andersson - 28 oktober 2011 23:37

  

 

Söt tunika, H&M 99 :-

   

Jeans, H&M 399:-


/ elin gustafsson



  

 

Presentation


Var och en av oss är en ängel med endast en vinge och vi kan bara flyga genom att hålla om varandra...

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards