op10hf

Alla inlägg under juli 2011

Av Karolina Elin Andersson - 18 juli 2011 22:24

Tjeeeena allesammans, Mattias here :D

Fan det var ett tag sedan vi sågs men man har ju inte så mycket mer tid än att träffa tjejen och lira sin golf, idag spelade jag en tävling med min pappa och jag lyckades skjuta en väldigt bra och låg runda så i februari åker jag och far till Portugal o lirar golf :D För er som vet ngt om golf så gick vi 63.2 slag ;) vilket motsvarar -7.8

Om ni nu vill träffas så hör av er så kan vi ju göra nått ;) (Om jag har tid)


Hoppas ni alla (eller vissa iaf förutom er som snackar skit bakom ryggen på en) har en bra sommar så ses vi i skolan ;) Ser fram emot att träffa er <3

Av Karolina Elin Andersson - 12 juli 2011 07:34

Hej :) det var väldigt länge sedan jag skrev ett inlägg, men mitt internet har laggt av :/ har verkligenn fått panik, men nu fick jag chansen att sitta vid en dator :) Lovet har varit toppen hittils, har umgåtts med kompisar, syskon och tillbringat mycket tid ute i Stallet :) Som Elin nämde var vi på fest hos therese och anna i fredags :D det var verkligen superkuuul, många goa människor träffade man! Idag kommer mina föräldrar ner + mormor och morfar! :D längtar supermycket, det var så länge sedan :/ förhoppningsvis stannar de ett tag här nere också :D nu ska jag göra mig iordning för pollen som väntar på mig! =)


                         


Ha ett fortsatt trevligt lov på er Puss & kram / Kaarroo


Av Karolina Elin Andersson - 11 juli 2011 00:46

Hej sötisar! :)

Dålig uppdatering det blivit på senaste, men lovar till tusen att det blir bättring när vi börjat skolan igen, lovar att det ska bli dubbelt så mycket videos och bilder när vi börjat 2an!   


Var med Linnea och Karro i fredes, kom hem till Karro och senare skulle vi vidare till Therese, och ja, jag hade ett par tights som jag skulle ha på mig, men när jag skulle sticka till Karro insåg jag att dom hängde ute, och det spöööregna! :( Så tänkte ta med tigthsen till Karro för att få dom torka, men gjorde dom de ? Nä. Vi föna dom, vi t.o.m la in dom i micron, hahaha asså det var så sjukt kul, trodde jag skulle dö, videon på Micrade tights kommer efter texten härnere, har inte skrattat så mycket på länge som jag gjorde då, fyfan! Och måste också berätta att jag och Karro gick till Coop för att köpa lösgodis, så när vi hade köpt det och var nästan hemma hos henne, så såg vi en FETT spindel i godispåsen, vi var nära på att slänga ut allt, men då hade vi inte haft något godis :( men den jävlen kom ut tillsist iaf, hihi!


Det var en sjukt kul kväll i Laröd hos Thess, massa härligt folk och var där tills halv 3 på natten, men sjukt  k u l  hade vi! :D



MICRA TIGHTS ! (y)

Av Karolina Elin Andersson - 4 juli 2011 06:10

Kanske alla tänker varför jag gör ett inlägg tio över 6 på en måndag? Jo, för jag börjar jobba halv 8, och det tar en timme från där jag bor in till stan, duuuh ! :( Har delad tur idag, så att jag jobbar från 8.30 - 12.30 sen rast till halv 4 sen jobbar jag till 8, och under min rast så ska jag sova. För det har varit omöjligt att sova inatt, har nog vaknat 40 gånger för varmen och sen för att jag var orolig över va klockan var hela tiden haha!


Längtar så himla mycket efter onsdag, ska träffa mina favorit hjärtan då, vi ska vara i stan sen kanske vi skulle dra hem till Linnea :D


Bloggen har varit dåligt uppdaterad, kanske för att alla har sov och vi har inga nya bilder tillsammans, men det kommer bli lika mycket bilder om inte mer när vi går i 2an, dvs efter sommaren! :D


Nu ska jag kila iväg, ha en fin dag!

Lots of love!

 

 



Presentation


Var och en av oss är en ängel med endast en vinge och vi kan bara flyga genom att hålla om varandra...

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards