op10hf

Alla inlägg under augusti 2011

<3

Av Karolina Elin Andersson - 31 augusti 2011 20:13

TJEJKVÄLL PÅGÅNG HÖRNI!

Av Karolina Elin Andersson - 29 augusti 2011 16:43

Hej gott folk! :)

Plugget idag gick fin fint! lite löjligheter hit och dit som vanligt men gud så trevligt vi har! Xd Efter plugget följde jag med Tess hem då hon hämtade lite grejor sedan åkte vi hem till mig ;) vi har hunnit laga & käka mat och kollar nu på film :) Ikväll har jag lovat tess att kolla på Svenska hollywoodfruar....hihi vi har köpt lite mumsiga grejor till ikväll som vi tänkte stoppa i magsäcken ;) hon ska även nana hos mig ikväll :) Imorgon börjar vi inte förrens klockan 10.00 :D skööööööönt! och linnea, jag drev med dig när jag sa att det inte skulle bli skönt xD men tror du fattade det ;)


  

puss & kram / Kaarroo

Av Karolina Elin Andersson - 27 augusti 2011 11:27

Jo, jag har stukar BÅDE högerhand och högerfot, jag vet inte HUR iheller, foten gör mega ont, handen är inte lika farlig, jag har alltid otur alltså :(
Igår kväll var trevlig, gick tillsammans med Tess och älskling, sedan vid 11 stack Tess hem och jag och älskling gick en timme vidare och kolla , sen stack vi hem till mig och han sov över här 


Idag är det festival igen, ska gå med min bästavän Sarah, hon ville ha med mig upp i en sån jätteläskig karusell som jag mådde jättedåligt av förra året, men har lovat henne. & ville bara nämna hur varmt och hur mycket det åskat inatt, trodde det var värsta kriget här i Billesholm när jag vakna.. Tydligen så har jättemånga vaknat utav åskan, den va ju kraftig och lät sjukt mycket.


I want to have summer.

 

En kompis som jag alltid, jag menar ALLTID har kul med, Karolina! <3

Av Karolina Elin Andersson - 26 augusti 2011 18:28

Hej på er!

Börja med att säga: Elin bilderna nedanför är otroligt snygga, speciellt den första där det ser ut som jag kniper hahahahha! hemskt!! men gud så trevligt det va att ta lite bilder den dagen ;) hihi Hoppas ni får en trevlig fredagskväll på bjuvsfestivalen tjejer, kan ju tyvär inte hänga med....för min del blir det att umgås med mina föräldrar som är nere och hälsar på äntligen :) Ska även få min nya säng idag och vi ska också köpa lite ny inredning =) Som elin nämde var vi och intervjuade allt "trevligt" folk på Högaborg idag....men det gick hyffsat tycker jag :) Alltid kul att prata med lite olika människor! Sedan som ni vet fick man ju komplimangen att man var snygg av en främling haha gutt där jah! ;) Nähe nu ska jag äta middag faktiskt senare blir det strandpromenaden (a) ha det mys ikväll!


 

En liten söt bild på Nea & Tess förra året =)

 

/ Kaarroo

Av Karolina Elin Andersson - 26 augusti 2011 14:45

Ja, ni ser rubriken, ikväll så blir det Bjuvs festivalen med mina goa klasskompisar & min älskade pojkvän, hade behövt vila en timme, men det är så mycket som ska göras idag så jag hinner inte, är så sjukt trött efter dagens skoldag, jag, karro & mattias ska göra ett arbete om Högaborg som ligger mitt i Helsingborg typ, och så skulle vi intervjua 12 personer på 3 timmar, vi kom dit redan 9 imorse och då var där verkligen ingen som va ute! Fast senare fick vi intervjuer, gud va vissa äldre människor är otrevliga, medans jag och karro gick gulligt fram och fråga ifall vi fick ställa några frågor, så vände dom på ryggen och bara " nej " så otacksamt, när jag blir äldre ska jag vara jättesnäll mot folk som frågar mig något!


Vi träffa en del roligt folk, en gubbe som sa att jag och karro va jättesnygga, fast han gillade inte mina piercingar i ögonbrynet, han ville att jag skulle ta ut dom, men icke sa nicke ;) Annars har det varit en rolig dag, efter skolan shoppade jag en ny tröja och massor , jag menar massor med smink, älskar smink det är så skönt att veta att man får något nytt med sig hem :D Kan lägga upp bilder på dagens inköp imorgon eller ikväll, beror på när jag är hemma igen! :)


Ha en underbar fredag folket! :D


             


Av Karolina Elin Andersson - 25 augusti 2011 19:34

Hej hopp!

Tycker vi måste börja uppdatera här lite nu, inte för att det kanske finns så mycket att skriva om men ändå ;) Skolan är igång igen och vi har redan återupptagit våra skrattanfall som förra läsåret bestod av ;) Det var skönt att få träffa alla igen, nu har det ju börjat nya ettor också =) kul med nya ansikten, hoppas de inte tycker vi är allt för märkliga xd Denna veckan har vi mest fått information i de olika ämnena, men har också hunnit få ett arbete som ska redovisas redan nästa Onsdag.....så imorgon blir det ut och intervjua folk på stan, kan bli väldigt roligt ;) 



Här får ni ett litet klipp från idag i matan........

och vi är som vi är jah, inget mer med det! ;)

 

ps. döda mig inte therese!! ;p / Kaarroo

Av Karolina Elin Andersson - 11 augusti 2011 23:51

Vi har en liten födelsedags gris här, låter kanske inte snällt men det heter ju faktiskt så? Idag fyller våran underbara Cassie 17 år, hoppas du fått en toppendag hjärtat, snart ses vi allihopa, hoppas ni haft ett bra regnlov hitills, detta lovet har inte varit bra som dom andra! :(


Ville bara skriva ett grattis till Cassie, vi älskar dig! <3    


Av Karolina Elin Andersson - 6 augusti 2011 12:19

Oh what joy it is to have a friend like you

For giving me strength the way you do

For lifting me up when i'm feeling down

And putting a smile on my face

when i'm wearing a frown.

Thanks for being my there

and helping me grow.

Your friendship means a lot

this i'd like you to know.

 

Att känna samhörighet med en annan människa är starkt och unikt i alla relationer, känslan av att bara kunna vara tillsammans med någon utan att behöva prata, ibland kan det räcka med att visa vad du känner med ditt kroppsspråk för att din vän ska förstå dina tankar och hur du känner dig.

 

/Kaarroo

Presentation


Var och en av oss är en ängel med endast en vinge och vi kan bara flyga genom att hålla om varandra...

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards