op10hf

Alla inlägg den 24 maj 2011

Av Karolina Elin Andersson - 24 maj 2011 21:26

Heeey Joanna här ;) Yo-ana.
USCH säger jag bara. MFF-HIF matchen, för er som såg den, ni vet vad jag pratar om. HIF gör 1-0, precis då slänger en mff-supporter in en smällare några meter från HIF:s målvakt Pär Hansson. Han får jätteont och sätter sig ner och då springer en från MFF:s läktare IN PÅ PLANEN och slår till HIF:s målvakt!!!! De andra HIF:arna får springa och dra bort honom, sedan kommer Polisen och griper huligan äcklet. Alla spelare går ut från planen, Pär Hansson har förtillfället tinitus, matchen avbryts och väntar på beslut.. Var faaan är fotbollssverige på väg??! Det med AIK-Assyriska var ju bara för ett tag sen. Blir så jävla förbannad, ursäkta mitt språk men det är sådant som förstör för oss som verkligen är där för att titta på FOTBOLL och som tycker det är härligt med derby. Du som kastade in smällaren, och du som sprang in på planen , hoppas ni får det straff ni förtjänar, IDIOTER!! Så nu har jag fått skriva av mig lite .
Sen får jag en stor fundering. HUR KAN EN SÅDAN PERSON BARA GÅ IN PÅ PLANEN? Bara sådär. Ingen stoppar honom? Vad är det för mening att ha "publikvärdar" när dom ändå inte gör något när det väl gäller? Okej dom lugnar väl ner publiken och ska skapa trygghet. Men ursäkta, vadå för trygghet? Jag hade inte varit trygg om jag varit fotbollspelare. Näe sätt in ordningsvakter istället som FÅR göra något och sådana som springer in, för det får ju tydligen inte publikvärdarna göra. Det enda plusset är att HIF förmodligen får vinst med 3-0. Inget kul sätt att vinna bara....        

Av Karolina Elin Andersson - 24 maj 2011 18:19

Heej , det är Gufi som skriver ett inlägg här för första gången på denna blogg som klassen  har tillsammans. Jag fundera på skriva så även jag har skrivit i denna blogg ,  fy imorgon blir det prov i idrott "teori" men det får vi hålla tummarna för att det går bra för oss alla.

Innan jag avslutar inlägget föredrar jag att läsa en "old" rolig skämt.


Sex is good, Sex is fine
Doggystyle or 69, Just for fun
Or getting paid, Everyone loves getting laid
I am horny iam from sweden, i like to do it hela tiden!


Ciao

Av Karolina Elin Andersson - 24 maj 2011 10:52

Tisdag, och fyfan va jag längtar till helgen, jag är så sjukt skoltrött så det är inte sant, och nu i slutändan har vi så mycket prov och arbete som ska lämnas in, and it totally SUCK!   


Idag så ska vi redovisa vårat repotage som tagit så sjukt mycket tid utav en, men jag hoppas det går bra, sen så slipper man äntligen det!   


Har inte så mycket att skriva,  men vi hörs sen, kommer förmodligen säkert nya bilder och videos senare,

pussssss

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Var och en av oss är en ängel med endast en vinge och vi kan bara flyga genom att hålla om varandra...

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards