op10hf

Alla inlägg den 23 maj 2011

Av Karolina Elin Andersson - 23 maj 2011 19:55

Hejsan Alla !

Jag hoppas ni har haft en underbar dag , det har ialla fall jag :D

Efter skolan åkte jag hem till karolina är vi kollade lite OC sedan pluggade jag lite ;)

Efter det stack jag vidare till en kompis och tränade :)

Nu är jag hemma och bara njuter av slutet på dagen.

Det är en fin dag, jag ska äta god mat och livet leker så man ska inte klaga XD


Puss på er

                                                  
                                                  
                                                  
            Bild på mig och mina söta tjejer!

Linnea Gustafsson! <3                                              
                                                  
            

Av Karolina Elin Andersson - 23 maj 2011 19:29

Bilder & videos från idag, vi är som sagt inte normala, fast normala vill vi heller inte vara!  



 
 
 


 

snygg bonnabränna du har Mattias haha!    

 

hahahahahahahahaha!


Avslutar detta inlägg med en sjukt sann låt som jag vill tillägna till alla mina klasskompisar, hoppas vi alltid kommer att vara vänner!  


 



  

Av Karolina Elin Andersson - 23 maj 2011 18:00

Hej hej   


Skoldagen idag har varit kanon :D som vanligt hade vissa utav oss damp ;) haha! Elin lägger nog upp några bilder och filmer sedan! ;) Efter plugget stack jag och linnea hem till mig, men efter en stund dumpade hon mig för att träna :@ jag som hade tänkt dra med henne ut på en joggingrunda men det är väl bara drömmar -.- haha! Jag tänkte göra några situps men somnade istället hahah! Nu ska jag iaf ut och springa sedan göra klart det sista på reportaget som ska redovisas imorgon    Ikväll blir det syskon mys på slottshöjden   


 

Sometimes, you have to forget

what you want to remember

what you deserve!

Av Karolina Elin Andersson - 23 maj 2011 13:19

Denna måndan har varit så sjukt rolig! Vi har sett på 3:orna hålla i teckenspråks uppvisning med olika låtar, sjukt duktiga var dom! :)


Nu har vi karaktär och har några videosar från idag som jag lägger upp sen när jag är hemma, videona är på min sjuka klass hahaha!!


Ses sen,

pusssss

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Var och en av oss är en ängel med endast en vinge och vi kan bara flyga genom att hålla om varandra...

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards