op10hf

Alla inlägg den 22 maj 2011

Av Karolina Elin Andersson - 22 maj 2011 21:12

Idag så hände det man inte kunde tänka sig. Vi blev tyvärr tvugna att avliva vår gamla hund Ludde :(


Sitter och tänker hela tiden på honom och samtidigt så vet jag inte vad jag ska göra. Känner att jag mår skit just nu. Måste till skolan imorgon och jobba vidare fast det tråkiga som har hänt.


Vet inte riktigt vad man skriver i en blogg pga att jag inte har någon, men men det får gå. Skola imorgon så det ska pigga upp en lite mer. Mvh Anders 

Av Karolina Elin Andersson - 22 maj 2011 00:29

Tjaaaa, nu är klockan halv 1   

Idag har jag tagit det lugnt, sen vid 7 tiden smsade jag min underbara pojkvän och undrade ifall jag kunde komma till honom, och det kunde jag, så jag stack till honom med min pappas moped som hackar när man kör, och ibland vill inte möget starta, och såklart ville den inte starta när jag skulle köra, kuuuuul -.-

Stannade hos älskling tills halv 11 sen stack jag hem och åt !!!!  


Ska titta på film nu, sen sova, är sjukt trött och hela söndagen ska vara till min grymt älskade läxa som jag ska redovisa om på tisdag   


         

Jag älskar dig Sebastian, och jag älskar min älskade klass! Ni allihopa är bäst!   


  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Var och en av oss är en ängel med endast en vinge och vi kan bara flyga genom att hålla om varandra...

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards